.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعلام نظر هیات نظارت بر انتخابات شوراها دوم اردیبهشت ماه
مدیرکل سیاسی انتخابات استان مازندران گفت: پس از اعلام رای هئیت های نظارت در دوم اردیبهشت، به وسیله فرمانداری و بخشداری ها، مراتب تائید و یا رد صلاحیت به داوطلبان اعلام می شود.

به گزارش شمال نیوز،جعفر قمی درباره آخرین وضعیت پنجمین انتخابات شورای شهر و روستای استان اظهار کرد: در مازندران 18 هزار و 292 نفر در انتخابات شوراها ثبت نام کردند که با انصراف 400 نفر 17 هزار و 892 نفر برای دستیابی به کرسی شورا در صورت تایید صلاحیت باهم به رقابت می پردازند.

وی افزود: از این تعداد 2233 نفر در حوزه شهری و مابقی در حوزه روستایی ثبت نام کردند.

مدیرکل سیاسی انتخابات مازندران تصریح کرد: هزار و 67 زن نیز در این دوره از انتخابات شرکت کردند.

قمی با اشاره به اینکه براساس جدول زمان بندی انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی از تاریخ ۱۷ تا ۲۳ فروردین ماه صلاحیت داوطلبان در هیئت های اجرایی  بررسی شد،خاطرنشان کرد: امروز صبح بررسی صلاحیت‌ها در شورای نظارت شهرستان‌ها انجام شده و هیئت های نظارت بخش و شهر درباره صلاحیت آن دسته از داوطلبانی که در هیئت های اجرایی مورد بررسی قرار گرفتند، دوباره بررسی کرده و اول اردیبهشت رای قطعی را به هیئت های اجرایی اعلام می کنند.

وی افزود: پس از اعلام رای هئیت های نظارت در دوم اردیبهشت، به وسیله فرمانداری و بخشداری ها، مراتب تائید و یا رد صلاحیت به داوطلبان اعلام می شود.

مدیرکل سیاسی انتخابات مازندران گفت: داوطلبانی که رد صلاحیت شدند، از سوم تا ششم اردیبهشت فرصت دارند تا شکایات خود را به هیئت های نظارت ارائه دهند.

قمی یادآورشد: هیئت های نظارت از هفتم تا شانزدهم اردیبهشت به مدت 10 روز به بررسی شکایات داوطلبان پرداخته و 17 اردیبهشت رای نهایی، به فرمانداری ها و بخشداری ها اعلام می شود.

مدیرکل سیاسی انتخابات استان مازندران تصریح کرد: 18 تا 20 اردیبهشت نیز اسامی نامزدها به صورت رسمی منتشر شده و کاندیداها می توانند از تاریخ 21 تا 27 اردیبهشت ماه سال 96 نسبت به فعالیت های تبلیغاتی اقدام کنند./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.